torsdag 11 juni 2009

Sickness.

Jag är trött.
Damen har varit sjuk hela veckan, kräkts och haft diarréer om vart annat. Trodde äntligen hon skulle bli frisk idag när hon ville äta så smått, men icke.
Bacillerna finns kvar. Och kräkningarna var ett faktum.
Vi slapp iallafall bli inlagda i malmö i tisdags, det räckte med att ta prover under tiden hon är sjuk, och värdena var bra, så vi fick åka till hemmaplan igen.
Så det får så snällt bli en VAB dag imorgon igen. Hoppas hon kryar på sig under helgen
Det är ju så typiskt att när hon äntligen glidit över 12-kilos-sträcket så går hon och blir sjuk.
Men det är bara att fortsätta kämpa!

Jag har kanske hittat min lilla bil. Vi ska förhoppningsvis titta på den i helgen, och om den är så fin den ser ut på bild, så blir den min. En gul liten VW Lupo. Hur söt som helst, och bensinsnål, vilket är huvudsaken när jag nu ska pendla till Simrishamn om dagarna.
Håll tummarna!
Nu ropar soffan på mig, den vill nog kela en liten stund innan det är sängens tur.

Adios.

Just den där dagen hade jag velat stanna i.

Iallafall för ett litet slag till...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Då håller vi tummarna för att Nellan snart är bra. Lite tur att hon ändå ökat i vikt.

Hoppas bilen blir din, du verkar gilla den.
Så tjusiga ni är på bilderna, jag är stolt över att vara din Mormor.

Hoppas vi ses snart igen, jag saknar er redan. Om inget annat så kommer vi i början på juli.

Många kramar från
Mormor
Ha en trevlig helg!

Daisy sa...

Vilken fin layout du har gjort!
Hoppas Noelle blir bättre snart, och jättefina biler på er!

Ha en skön helg!
Kram kram

P.s Lycka till med bilen!