fredag 12 juni 2009

För sent.

Nehe.
Bilen var minsann såld när jag äntligen vågade ringa (är väldigt feg när jag ska ringa om bilar osv, då det inte är min starkaste sida).
Så jag letar vidare...

Efter en god middag sitter jag och dricker lite kaffe och tittar på blocket efter bil.
Hoppas att just "den" finns där ute och väntar på mig. Då min alldeles första egna bil stolt fick bära namnet Roffe, så måste jag hitta en annan Roffe-bil.
En Roffe-bil har den där känslan, som jag aldrig har känt i någon annan bil efter, den där känslan av total frihet. Min första, alldeles egna bil.

Låter knasigt, i know, men det är sant!


Nåja.
Lilla damen har varit pigg idag, precis som hon har varit innan i veckan, men kräktes imorse igen.
Suck. Att det aldrig ska ta slut.
Men nu ikväll fick hon dock lite mat i magen, håller alla tummar och tår för att hon ska få behålla det.

Ha en fin helg, det ska vi försöka ha, trots de elaka inbitna bacillerna som inte vill försvinna.


Wifey.

Nu ska vi utplåna dessa ilskna baciller!

Inga kommentarer: